Tuesday, June 23, 2009

SEKITAR WALImAH ADIK






13 dan 14 jun lepas adik bongsu aku kawin... heheheee abi snak anak teruna dan anak dara mak aku... so takde sapa la nak jadi menantu mak lagi...


penat juga ooo ye la ari sabtu tu kenduri umah pompuan.. sio semua pi.. tapi kena balik cepat sbb nak buat preparation esoknya kenduri jemput emnantu kat umah kita lak...

semua dtg..mak sedara... sepupu sepipit... tp ada juga la yg misss. aku paling sian mak ndak tak dpt dtg sbb cikugunya.. mesti teruk..kita la sibuk. tk dpt malawat diaaa



kak ngah KLANG tak dpt cuti... long din anta anak sekolah.. lang yat..tolong sampai tak balik tq tq



ayah de... bawa cucu dengan 5 anak daranay bermalam kat umah.. tq tq.. tak lupa mak tam dan makcik..tapi anak dara maktam bertapa kat umah..tk dtg... so 5 org anak dara ayahde..dpt tugas hias bilik pengantin...



kawan kawan adik..fuhh berkobar kobar tolong masak samapi last sekali angkat kemah





mak biasa la terbaring penat. dengan kenduri lagi. doa selamat mlm tu lagii..



apapaa pun yg pasti aku, ju may dan adik mesti ada..4 beradik jee nak arap sapa lagi... dulu masa kawin aku pun adik juga yg tolong.. anak sedar aaku yg 4 org tuu..campur sepupu semua riuh rendah umah mak...




dik suami aku suk agambo kandid..so ni semua gambo kandid ko..aku mals nak bawa balik pendrive.. ko nk tgk web udah leee. aku dah edit siap siap.
aku tak tau la gambar botak ambik lagi banyak kott. hey..pesal ko takde kena siram air? ni yg tak aci ni.. kawin aku kena siram air.. ?



aku sibuk laaa dgn anak semua ..tak sempat nak taip banayk walaupun idea aku banyakk. dah tu aku tgk gambar nii takde gambar sedara mara lakkkk.
takpe la korang pun ada camera lagi canggih dr aku kan?