Tuesday, January 12, 2010

bukit tinggi bentong




punah hasrat aku nak pi bukit freser... tempat main masa kecik dulu...
aku paling tak suka petik strwberiii rasanya masamm eiiiii. tak sedap...


lagi satu aku tak suka panjat anak tangga banyak dan tinggi dr umah pak sedara aku nak pi merayap rayap sekitar bukit freser. habis semua tempat pi... sampai tahap malas..duk umah jee main game..

paling paling aku alah.... pening laa.. nak pi sana. jalan nya pusing punya pusing punya pusing... apa yag pasti aku muntah dan muntah sampai tak larat.. demam... so kena stay sana lama skit before balik raub.... bila dah balik raub... sedia la pulak untuk demam, sebab perubahan cuaca.

so, suami aku ambik keputusan tak pi freaser hill.... nanti aku muntah susah.... mana nak care anak aku lagi.. betul gak.. tapi aku cukup rindu kat tempat tuuu dah berpuluh tahun aku tak piii.. org kata sejuknya dah tak mcm dulu lagii....



second choice.. emm pi bukit tinggi. kat sini memang aku tak penah pi. cuma kg janda baik je aku pii tu pun umah foziah...
sejuk tempat tuu pagi berkabus jeee bukan jeruba cam KL nii, maklumlah tanah tinggi.
BEtuah anak pahang heheheee puji diri lakkks




cantik gak yee kat sini..dr gambar yg aku ambik niii... dekat colmar hotel depa buat mcm org putih lak... emm best ke? aku nak style malaysia gakkkk.... boleh tak? katanyee jepun pun ada...

tak sudah sudah nak jajah malaysia...
ngarut je aku niii... tapi nak pi cuti gakk... bebaskan minda....