Monday, December 21, 2009

sure heboh 2009 - 5 december 2009







TV3 buat kat bukit Jalil macam biasa.. aku pun ok je la… dah bertahun aku duk bukit jalil nii.. pepepe function tak penah nak dtg,,aku tak suka reramai bersesak sesak.. sorry la..
Paling teruk aku dtg sbb nak beli brg… baru baru ni PC fair pun aku ak pi.. susah betul sejak Laptop aku takleh onn sbb sikecik nii hentak tangannya atas keybord tu sekuat hati… sabauu jeee laaaa.
Apa ntah..boring japp aku siap siap pi Sure hebohh.. bawa si kecik niii. Umur baru 9 bulan..biar dia belaja bising bising skitt..
Parking memang penuh. But not big deal.. parking kat opis ayahnya kay IMU tuu. Paling teruk kat opis aku pun ok TPM dekat jeee.




Tp IMU lagi dekat.. so lepas parking linta sjalan terus je sampai.. kat depan pintu masuk nampak wahid.. selamba je mint aambik gambar.. muka wahid lahai nampak letih betull.. biasala .. kat umah tadi tgk melodi life dari bukit jalil, so sure la mamat u penat…
Any how TQ wahid.. masih ada senyum untuk ambik gamba dgn kita orang oooo. Anak aku pelik tgk muka kooo… heheeee





Anak aku lack macam yg aku jangkakan..mesti nak dukung aku punya..tak lama dgn ayah dia… so bawa la ke hulu ke hilir… memang aku tak larat lelama mcm niii. Sampai kat tempat ada sound besar, bising jee dia nangis… huhu… haruu. Dia suka belon laaa cari belon kat dulux punaya temapt dapat la satuuu ..lalu kat hot FM dia start nangis.. so balik jee la mak bapa dieee… emm eemmm berjurai jurai air matanyaaaaa.




Sampai kat kete jee hujan lebat mencurah curah,.. pandai anak aku budget time balik.
Mlm ni badan dia panas skittt… buat minyak bwg putih … sapu kunyit..baca baca skitt macam ayah aku ajar… rupanya tempat itu tak sesuai untuk dia… nasib baikk mlm nii dia tido lena sampai pagiiii..bangun nyusu jeee. Pagi tuuu ..demamm skit skit tu pun dah ilang..
Tapi ada bisul tumbuh kat tangan adik…