Monday, December 21, 2009

Cerita pasal ‘night of ellegence’ ..




Huhuhuuuu.. Sport Club of Technology Park Malaysia Annual dinner
Busy betul aku pada 13 dec tuuu… anak aku lak sibuk nak ikut mana aku pi. Pi tandas pun susah..mana la aku nak bergaya cam orang lain..jeles jeleesssss
Nak kemas kemas lagi sbb nak tinggalkan anak umah mak. Tak sempat pe punnn…
Alatan make up aku pack je satu bag.. tambah dengan approved baju by my husband to wear that night.





Sampai umah mak elok elok dah maghrib… siap solat aku terus siap siap… lama dah aku tak tampal bedak kat muka ni… alamak benda paling importanat takde…
‘ Mana FOUNDATION??????? Akuuuuuu….. lahaiiiii macam mana niii ada benda lain pun tak guna!!!’
‘ sah la malam ni, malam yg paling tak elegance untuk aku… korek gak beg make up niii.. aku Cuma jumpa conclear…. Nasib baik conclear tuuu yg liquid.. bukan stick… boleh ke aku guna untuk ganti faoundation?? Hentam je laaaa….
Sapu punya sapu …. Alamak,…. Oiit celak aku yg liquid pi mana? Tinggal kat opis lak… pakai yg pencil punya.. la haii tumpul lak….
Cuba je la… sakitnya hati..’
Emmm bulu mata…? Usah nak latak yg palsu… pelintik nyaa pun aku tinggal dlm kete lagi satuu … huuuwaaaaa sedihnyaaaaaa….’
Jap jap tu husband I dtg.. oiii dah pukul 8 nii kata kena sampai sana pukul 8mlm camna?
Arggg org lelaki mana tau apa yg cukup tak cukup nak tampal kat muka niiiii.....





Memang aku tak puas hati dgn penampilan aku mlm tuu… memang aku la paling tak lawa… dah la pakai conclear… takde tu takde niii..pelintik bula mata lak tinggal dlm kete husband .. eiiii geram gak.. padan muka aku sbb dah berbula aku tak make upp aku tak tau mana semua tu dah piiii…..’
Kan bagus awak kalau pakai camni hari hari…. Suami aku lak … ingat senang keee anak aku tuuuu..tarik sana tarik sini..sat lagi lipstick aku pun lepas kat pipi…. Bukan cantikkk jadi badut pulak nanti…. Tapi kena gak piker ..takkan selamanya aku nak giniiii…..






Hohooo… hos mlm ni org kg aku..sharifah shahira… l suka dengor dia cakap loghat pahangggg. Tambah dato shila majid, Kaza, harunsalim bachik…paling mencuit hati lagu jamal Abdillah… seronok tgk jamal nyayi… lagu menghiris hatiikuuuu. Pesal ko dtg dinner niii buat terinagt jeee????. Tapi muka jamal cam cina la.. Dato shiela lak.. comel ..kecikk cute sangat. Namapk jelas time turun jumpa kitorg kat ground.



Tahun dulu kat PWTC … artis yg de M nasir… tu je yg aku ingat lainlain aku lupa aaaa. Yg aku ingat lagi, aku pakai songkek hijau..gamba pun aku tak ambikk malas benorrr…






Apapunnn malam tu dah berlalu…. Untuk cabutan bertuah...dapat la juga aku coffee maker.. tq tq . memang kat ati ni nak dpt al least flat screen tv tu keee atu set home teatrer tuuuuu tapi tu rezeki org lain… tapi betuah peee ada org tak dpt pe peee pun langsung.




Cuma yg pasti semua org dapat makan wekekeee… jadi cina jappp makan makan cina mlm tuuu. For all staff yg bertugas… tq sbb bertugas… tapi company masih ingat kan.. yg mana mana dpt cabutannn still dpt walaun pun sedang bertugas….
TQ special for my RETAIL unitttt….