Tuesday, February 16, 2010

cuti cuti Raub












Hari ni dah mula kerja… esok dan seterusnya… masih rasa seronok bercuti belomm abis… Pi opis ada lagi yg masih teruskan cuti panjang
Sesekali melihat internet depan aku.. nak update blog la… pepagi tadi aku dah intai FB arghh jeles betul dgn kengkawan yg dtg utk Reunion ITM dungun… best nyerrr.
Paling aku rindu pun rosliza… lecturer kesayangan aku tuhhh.







Aku lak cuti kena abiskan kt kampong jeee tapi seronok gak…
So aku nak menempel dalam blog aku… so ari ahad tu macam biasa berkelah kat sekitar raub jeee.. emm big family kali ni.. sebelah ayah.. semua dtg. Anak makwe belanja 7 ekor ayam… ada yg bawa nasi gulai tempoyak tradisi patin masak tempoyak, rendang daging + paru.. ikan bakar, ayam bakar, gulai labu ada.. emmm ulam petai, budu sambal kicap.. sambal petai.. apa lagi yeeee entah pe lagi yg aku tak sempat rasa..dah penuh aaa… limau tahun baru… huhuuu tak muat perut lak niii… seronok gak
sesekali.

( adik aku..dgn wife..dgn anak main kolam for kid)

( lepak tepi sungai jeee kecik lagiii)

Dah lama tak berkelah..sejak aku mngadungkan aank aku dulu..
Kali ni adik ipar yg tegah sarat dua dua tu pun dok joint… siap pasang kemah.. macam la nak bermalam kat situ.. tapi penting tuu nak tukar baju lepas mandi… sejuknyaa..
Lata jarumm.. pulau cekas tuu.. masih tak banyak berubah dari dulu.. air sungai masih cantik dan segar…

minta kat ayah dia nak turun dalan sunagi jugak tuuuu...

(emm baru puas hati dapat jejak kaki dlm airrr)

Jefry masa dlm kete...gelak gelak seronok kott nak pi berkelah....