Tuesday, March 2, 2010

jom heboh 2010

nampaknya jom heboh kali ni on 27 and 28 feb 2010
berkesempatan juga aku dtg. bawak anak aku lagii.. nasib kali ni dia tak nangis...
bukan pe sbb esoknya nak bawa dia pi Drypers. nanti nagis susah..biar dia biasa dgn orang skittt
so ni la picture yg sempat ambik. kali ni takde celebriti yg jumpa punn,.. takpe la...



ni dalam gamba nii pi tempat yg tak sesak jee kalau pi tempat sesak sure aku tak leh nak ambik gamba.. aku pi on 27 mac sooo tak ramai lagi org dtg.. sbb 28 mac yg ada konsert tuu kan.. anak aku duk dlm gendong tu jerkk.. penat gak kelek budak tuuu. tapi dia dia cool jee, tgk kiri kanan..
apapun i nak ucap tq kat kak Nik (opis mate kt TPm) bagi beg bawa anak aku tuu. memang selesa dan siap ada support kat belakang tuu. dia kata beli masa stay kat US, tp tk guna sbb hubby dia tak suka pakai. alasan tooo many tali to fix. takde la kak nikk. it's ok for mee.. not too complecated to used it. kalau pakai kain tuu susah skit sbb anak aku ni tak suka terkurung. bila used this beg, tangan dan kaki nyaa bebas... seronok dierrr




tahun lepas balik dr jom heboh hari hujan... tahun ni pum sama... ni gamba siap balut dgn lampin... payung tak bawa la pulak...

nie jeee jalan jap... nak lama lama tak sanggup aaa. penat.