Thursday, November 25, 2010

makan pe hari ni sayang?

aku yang menulis...

selalu aku makan best gak..
hari hari kena makan best tiu la diet atkins...
jangan takut dengan lemak..minyak santan..daging steak.. aayam goreng...
belassah je banyak mana nak..


member nak ajak ke KFC? ok jeee ayam kan? tapi ko tengok skit.. itu kulit boleh makan tapi salut tepung la pulak... so tu kulit bagi orang lain.. the rest makan laaa.. tak cukup boleh minta lagii
takde sapa nak marah...

banyak cakap laks.. aku kat depan pc nii kengkawan pi makan tapi aku hanya mengok air susu soya high protein ... bilalapa semua sedap.. kekek keeeee

tu la pasal malam pagi tadi aku makan mee goreng.. esok takmo makan karbo lagi janji janji..tu la sapa suruh tak abiskan.. aku bukan pee sbg mak yg memasak rugi je buang kan kan kan?
jangan la lupa diri sbb dah turun 16 kilo... ingat le ada berkilo kilo lagi kena turun....

sebab aku dah makan karboo sooo aku tak mo makan lunch nii..denda denda... balik nanti aku hentam goreng telur jek...