Sunday, June 26, 2011

aku ingat lain jadinyee lain


aku yang menulis...
tertanya tanya.... aku memang ingat aku dah ngandung.. takpenah benda tu datang lewat camni. aku wanita yg takde problem..cukup sebulan mesti datang... tapi kali ni lain macam... dah dua bulan yang biasa datang tu tak datang.... so excited la.. means anak aku nak dapat adik.. terbayang bayang..if i got baby girl.. best best,
so aku pun makan jerkk la macam biasa... termasuk asid folik dan segalanya.
mkn nasi dan karbo sebagainya..
no diet at all .rasa nak makan makan jeee...
best best best... tapi nak masuk ke bulan ketiga.. tup tupp aku tak pregnant pun..!!! huwa... huwa.. keciwa sangat. badan macam dulu gak.. takdiet nak kena mula balik ke? napa aku tak leh b=dapat baby lagii... wawa.. sedihnya.. takpe la.. jom diet diett balik.. kurangkan berat yg aku makan masa aku perasan aku pregnan tu .. kurnagkan balik makan tuuu... wuhaaaaa
kalau sapa tertanya tanya pesal aku ni makan mcm biasa..dulu sibuk diett tu la jawpannya sbb aku perasan pregnant.. sian aku.....
tapi hari ni aku dapat email dr kelab kesihatan aku joint tuu.. tip ari ni kalau nak kurus.. kurangkan karbo.. karboo kalau tak badan naik macam turboo..
heheheeee. tu la aku. sedihnyerrrrr